Gérard Darel
+48 22 541 32 20
od 10:00 do 22:00 (niedziela od 10:00 - 21:00)
Poziom 1
 

Zobacz także :

Moda Damska

Gérard Darel

Dom mody Gérarda Darela uosabia francuską elegancję od ponad 40 lat. Inspirując się sylwetkami ikon mody jak Jackie Kennedy czy Marilyn Monroe, marka stworzyła nową wizję prêt-á-porter.

Historia sukcesu marki rozpoczęła się w 1971 roku, kiedy Gérard i Danièle Darel założyli dom mody w Paryżu. Już od pierwszych kolekcji widocznie wyodrębniła się tożsamość marki, na którą składają się stonowane kolory oraz zdecydowane i eleganckie cięcia.

Pierwszy butik otworzył swoje drzwi w 1987 roku w sercu bardzo szykownej i artystycznej dzielnicy stolicy Francji, Saint-Germain-des-Prés.

Aktualnie Gérad Darel projektuje rocznie kilka dużych kolekcji, w których, obok klasycznej odzieży damskiej występują również akcesoria, w tym replika naszyjnika Jackie Kennedy oraz kultowa, ulubiona torebka gwiazd – model „24heures”. Projekty francuskiej marki luksusowej uosabiają pełną kontrastu grę klasycznej elegancji, sportowego looku oraz współczesnej wysokiej mody. Kolekcje Gérarda Darela skierowane są do kobiet ceniących sobie niezależność, siłę i indywidualny styl. Zajmują szczególne miejsce w codziennym życiu i garderobie nowoczesnych i eleganckich kobiet.

Ubrania z metką Gérard Darel noszą takie gwiazdy jak Angelina Jolie, Ashlee Simpson, Jessica Alba, Rachel Bilson, Olivia Palermo, Sarah Jessica Parker, Taylor Swift, Reese Witherspoon i Halle Berry. Francuska marka podbiła także serca polskich gwiazd, m.in. Marzeny Rogalskiej, Anny Samusionek, Magdaleny Stam czy Kamili Szczawińskiej.

Warszawski butik francuskiego domu mody Gérard Darel, którego właścicielką jest Nicole Soszyńska, to drugi po Paryżu salon w nowej aranżacji, przypominającej domowe wnętrze. "Pomysł na butik narodził się, kiedy zamieszkałam w Paryżu i zaczęłam interesować się modą. Pomyślałam, że styl francuski jest tak wspaniały, że warto przenieść go do Polski. Wybrałam markę Gérard Darel - rodzinną markę z tradycjami - ponieważ jest ponadczasowa i prosta. Łatwo wybrać w niej coś dla siebie na każdą okazję" - powiedziała Nicole Soszyńska.

Na 105 metrach kwadratowych znajdują się ubrania i dodatki typowe dla paryskiej ulicy: eleganckie, casualowe, wygodne, miejskie, uniwersalne i przede wszystkim zgodne z najnowszymi trendami.

plan centrum