Nowa kampania Nespresso

Nowa kampania Nespresso – pod hasłem „Indulgent Nordic Moment: Poczuj ciepło od środka”. kontynuuje tradycję limitowanych edycji świątecznych kaw.

Spotkania z bliskimi mogą stać się jeszcze bardziej radosne dzięki kawom Variations. Inspirowane skandynawskimi specjałami mieszanki: Nordic Almond Cake Flavoured, Nordic Cloudberry Flavoured oraz Nordic Black nawiązują do klimatu „hygge” (duńskiej filozofii szczęścia) i „fika” (szwedzkiej krótkiej przerwy na kawę). Warto wspomnieć, że opakowania kaw i akcesoria do edycji Variations zaprojektowała znana duńska projektantka mebli i oświetlenia, Louise Campbell.

Ale Nespresso to nie tylko pyszne kawy. Od wielu lat, z niezmiennym zaangażowaniem, marka dba o środowisko. Celem wyznaczonym do 2020 roku jest recykling 100% sprzedanych kapsułek. Produkowane są z aluminium, naturalnie występującego w przyrodzie,którego zaletą jest możliwość odnawialności i poddawaniu nieustającemu procesowi recyklingu. Z kapsułek może powstać biżuteria, długopisy, a nawet rama roweru (na jedną potrzeba 365 zużytych kapsułek). Program systemu recyklingu Nespresso funkcjonuje w trzydziestu dziewięciu państwach, także w Polsce. W tym roku marka ponownie nawiązała współpracę z kultową szwajcarską marką CARAND’ACHE, która zaprojektowała unikalny długopis z przetworzonych kapsułek. A więc po wypiciu pysznej kawy z edycji Variations warto wrzucić kapsułkę, zamiast do kosza, do dedykowanej torby Nespresso (dostępne w butiku marki), pamiętając, że może się ona odrodzić jako przedmiot codziennego użytku. Warto dać jej drugie życie, by poczuć się odpowiedzialnym za środowisko.