SHOPPING EXPERIENCE POWERED BY VOGUE POLSKA

Najgorętszy modowy adres marca? Zdecydowanie The Designer Gallery w Galerii Mokotów! 30-31 marca zapraszamy na Shoping Experience powered by Vogue Polska!

Kochasz modę i śledzisz najnowsze trendy? W takim razie nie może Cię zabraknąć podczas Shopping Experience powered by Vogue Polska w The Designer Gallery! Na ostatni weekend marca strefa na Poziomie I Galerii Mokotów zamieni się w przestrzeń pełną modowych i urodowych inspiracji. Wyjątkowe marki i wyjątkowi goście – w tych dniach Galeria Mokotów wypełniona będzie inspirującymi spotkaniami i wieloma atrakcjami. To pierwsze tego typu wydarzenie organizowane przez „Vogue Polska”!

Podczas weekendu w korytarzach The Designer Gallery zagości specjalny pop-up „Vogue Polska”. Najlepsza moda, make up, design w luksusowej i kreatywnej aranżacji – to nie wszystko, co zostało zaplanowane na ten czas. Na wszystkich gości wydarzenia czekają również spotkania z redaktorami i stylistami magazynu.

To jednak nie wszystko! W specjalnej strefie foto fotograf „Vogue Polska” będzie polował na najciekawsze stylizacje gości, którzy w ten weekend odwiedzą Galerię Mokotów. Zestawy, które przyciągną uwagę redakcji, zostaną wyróżnione i opublikowane na stronie Vogue.pl w formie galerii.

W sobotę i niedzielę na gości wydarzenia czekać będą spotkania z wyjątkowymi gośćmi. W specjalnie przygotowanej przestrzeni na I piętrze Galerii Mokotów odbędą się panele z najciekawszymi osobowościami świata mody i urody, poświęcone m.in. najnowszym trendom czy zagadnieniom luksusu we współczesnej modzie. Wśród prelegentów znaleźli się między innymi Kasia Sokołowska, reżyser i choreograf pokazów mody oraz Dyrektor Kreatywna The Designer Gallery, Maciej Słomkowski, główny makijażysta Dior czy Ilona Majer i Rafał Michalak, twórcy marki MMC. Na wszystkie panele obowiązuje rejestracja elektroniczna.

Przez cały weekend będzie można skorzystać ze specjalnych ofert i atrakcji przygotowanych przez marki The Designer Gallery i Galerii Mokotów:

&Other Stories - pop-up z ciętymi kwiatami; tutorial makijażowy "Paryskie usta" oraz specjalna strefa z wodą smakową i lizakami ze świeżych owoców dla klientów butiku

Albert I’m Stein - marka okularów dla wszystkich klientów butiku przygotuje specjalną fotobudkę, w której będzie można przymierzyć okulary z nowej kolekcji i zrobić sobie w nich zdjęcie. Zdjęcia wrzucone przez uczestników na ich instagramowe konta wezmą udział w konkursie z nagrodami. Rozwiązanie zaplanowano na 7 kwietnia.

Arenart Forever – 30% rabatu na brylantową kolekcję biżuterii Lilly

Armani Exchange – 20% rabatu na nową kolekcję, poczęstunek dla klientów butiku oraz fotograf, który udokumentuje imprezę

Bohoboco – przez cały weekend za zakupy powyżej 1500 zł flakon perfum za 1 zł; za zakupy powyżej 2200 zł – dwa flakony perfum za 1 zł, a za zakupy powyżej 3000 zł – trzy flakony perfum za 1 zł

Bytom – oferta szycia na miarę, w której będzie możliwość przeprowadzenia indywidualnych konsultacji z krawcem i stylistą, a także obejrzenia nowej kolekcji marki

Carpisa – 20% rabatu na wszystkie walizki oraz słodki poczęstunek zainspirowany Włochami dla klientów butiku

Coccinelle – przy zakupie produktów Coccinelle oznaczonych logo „Vogue Polska” mały upominek w prezencie

Dr Irena Eris Concept Store - 10% rabatu na produkty oznaczone logo "Vogue Polska": linie do pielęgnacji twarzy Authority oraz Aquality, linię do pielęgnacji ciała Body ART oraz mascary i pojedyncze cienie do powiek. Poza tym, każda osoba, która odwiedzi Dr Irena Eris Concept Store może skorzystać z bezpłatnej aparaturowej diagnozy skóry przeprowadzonej przy użyciu jednego z najpocześniejszych urządzeń tego typu na świecie – VISIA. Ponadto do każdego zakupu w butiku – błyszczyk w prezencie.

Dior – cztery prezentacje linii perfum Maison Christian Dior w butiku marki (obowiązuje wcześniejsza rejestracja)

Furla - do zakupu pary adidasów zostanie dołączona specjalna limitowana torba "Sneaker tote"

GUESS – warsztaty z personalizacji odzieży przyniesionej przez klienta, które poprowadzi Zosia Ślotała (w sobotę 30 marca, obowiązuje wcześniejsza rejestracja) - za udział w warsztatach czytelniczki "Vogue Polska" otrzymają upominek - eco-sustainable backpack; dodatkowo dla pierwszych 30 osób za zakup dowolnego produktu z kapsułowej kolekcji Eco - ołówek w prezencie, który rośnie po zasadzeniu w doniczce; drobny poczęstunek dla klientów butiku

H&M – spersonalizowane ekoprasowanki na T-shirtach

Hugo Boss – prezent przy zakupach w postaci skórzanego etui oraz kawa i słodki poczęstunek dla klientów butiku

Kiehl’s – spersonalizowane konsultacje w strefie beauty spot „Vogue Polska” zlokalizowanej w The Designer Gallery, polegające na doborze odpowiedniej pielęgnacji na wiosnę, a także specjalna oferta Vogue Glow Set w prezencie za zakupy powyżej 289 zł w butiku marki

Levi’s – bezpłatna personalizacja ubrań marki Levi’s, muzyka na żywo oraz poczęstunek dla klientów butiku

Lilou – prezent w postaci biżuterii przy zakupach powyżej 200 zł

Liu Jo – rabat na kolekcję PE19 oraz drobny poczęstunek dla klientów butiku

Max Mara - 10% rabatu na okrycia wierzchnie

Ministerstwo Dobrego Mydła – Beauty Bar w strefie beauty spot „Vogue Polska” zlokalizowanej w The Designer Gallery. Goście pod okiem doświadczonych instruktorów będą mogli skomponować własny kosmetyk (obowiązuje wcześniejsza rejestracja)

Mokobelle – 15% rabatu na całą kolekcję, porady stylistki w dniu 30 marca w godz. 10–17 oraz drobny poczęstunek dla klientów butiku

Pepe Jeans - poczęstunek, napoje i prezenty-niespodzianki

Pinko – prezent dla klientów, którzy zapiszą się do newslettera marki

Qπш Robert Kupisz – prezent w postaci T-shirtu z limitowanej kolekcji przy zakupach powyżej 300 zł

Solar – 10% rabatu na całą kolekcję wiosna–lato 2019 oraz poczęstunek dla gości

Swatch - prezent dla klientów, którzy zapiszą się do newslettera

Symbiosis – promocja na produkty oznaczone logo „Vogue Polska”

Timberland – promocja na produkty oznaczone logo „Vogue Polska”

Tous Polska – 15% rabatu na całą kolekcję oraz drobny poczęstunek dla klientów butiku

Versace Collection – aperitivo italiano z włoskimi przysmakami dla klientów butiku, m.in. kawa Don Caruso oraz czekoladki Ferrero