Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • pracę w młodym kreatywnym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie,
  • profesjonalne wdrożeni,
  • stabilne zatrudnienie.


Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

 

  • optymizm, pracowitość i uczciwość,
  • komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • dyspozycyjność,
  • wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole,
  • doświadczenie w sprzedaży, najlepiej w sklepach w Galeriach Handlowych,
  • zorientowanie na Klienta i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.



Kontakt

Aplikacje prosimy wysyłać na adres esklep@arenart.pl

 

Prosimy o zawarcie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy).

Informacje o marce

ARENART FOREVER jest polską marką biżuterii. Nasz sklepy jubilerskie znajdują się w najlepszych Centrach Handlowych w Polsce. Zależy nam na stałym rozwoju, dlatego poszukujemy kreatywnych osób do pracy.

Ważna jest dla nas miła i rodzinna atmosfera pośród naszych pracowników oraz w relacjach z naszymi klientami. Dlatego oferujemy ciekawą pracę w zgranym zespole.

Rodzaj umowy :
Umowa zlecenie
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w pełnym lub częściowym wymiarze godzin
  • elastyczny grafik
  • szkolenia


Obowiązki

 

  • profesjonalna sprzedaż produktów z oferty Butiku
  • dbanie o porządek i ekspozycję
  • udział w inwentaryzacjach

 

Wymagane kwalifikacje
  • zaangażowanie i predyspozycje do pracy z Klientami
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność
  • dyspozycyjność
  • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta – mile widziane
  • umiejętności manualne i zmysł artystyczny – mile widziane

 

 

Kontakt

CV prosimy przesyłać na adres praca@lilou.pl

 

CV kandydatów nie rozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 10 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

 

Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie na swoim CV klauzuli o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji”

 

Przypominamy natomiast i z całą mocą podkreślamy, w odniesieniu do licznych oszustw i fałszywych ogłoszeń o pracę, że żaden pracodawca, na żadnym etapie rekrutacji nie wymaga żadnych opłat oraz kserokopii dowodu osobistego.

Informacje o marce

Lilou proponuje kolekcje dla niej, dla niego i dla najmłodszych. Każdy element jest stworzony tak, by odzwierciedlał najpiękniejsze emocje. Charakterystyką i siłą marki jest personalizacja i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji.

Rodzaj umowy :

Umowa o pracę

Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • ciekawą pracę w młodym zespole,
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń,
  • możliwość rozwoju zawodowego,

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

 

  • dyspozycyjność (gotowość do pracy w weekendy)
  • uprzejmość oraz zorientowanie na klienta
  • otwartość i komunikatywność
  • kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole
  • sumienność i odpowiedzialność
  • kreatywność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży i w kontakcie z klientem

 

 

 

 

Kontakt

Wymagane dokumenty: CV, List motywacyjny.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Shoebox Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Józefowskiej 46/7, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Shoebox Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Józefowskiej 46/7. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Informacje o marce

Założona w 1996 roku sieć Office Shoes jest jednym z głównych sprzedawców markowego obuwia w Europie. Obecnie jest to ponad 100 sklepów w różnych miastach Europy. W Polsce mamy sklepy w 8 miastach: Gdyni, Gorzowie Wlkp., Kielcach, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu i Zielonej Górze. W naszych sklepach stacjonarnych jak również internetowym można znaleźć szeroki wachlarz znanych i cenionych marek obuwniczych z całego świata.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • zniżki na zakupy w perfumeriach Sephora
  • kartę Multisport
  • opiekę medyczną
  • pracę w zgranym zespole, w fantastycznej atmosferze
  • dostęp do najlepszych na rynku luksusowych produktów
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • programy rozwojowe oraz bogate pakiety szkoleń



Obowiązki

 

  • zapewnianie obsługi klienta na najwyższym poziomie
  • dobór produktów pielęgnacyjnych pod kątem zdiagnozowanych potrzeb klienta
  • realizacja celów sprzedażowych poprzez sprzedaż produktów pielęgnacyjnych marek premium
  • budowanie długofalowych relacji z klientem opartych na profesjonalnym doradztwie
  • udział w eventach organizowanych w perfumeriach

 

 

 

Wymagane kwalifikacje

 

  • min. 5 lat doświadczenia w zakresie bezpośredniej obsługi klienta w branży retail
  • zaawansowana umiejętność badania potrzeb klienta w obszarze pielęgnacji
  • wiedza z obszaru kosmetologii i pielęgnacji, najnowszych trendów oraz branży beauty
  • doświadczenie w pracy na wskaźnikach sprzedażowych
  • pozytywne nastawienie, komunikatywność, otwartość
  • chęć do ciągłego rozwoju i nauki
  • wykształcenie kierunkowe związane z kosmetologią mile widziane

 

Kontakt

Nie czekaj i wyślij swoje CV przez poniższy formularz kontaktowy

 

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=1b9d4bddf3ef4d7f9235675a6e3a49c9

Informacje o marce

Sephora w Galerii Mokotów to wyjątkowe miejsce rozpoznawalne wszędzie po eleganckim wnętrzu. Perfumeria Sephora w Galerii Mokotów to miejsce, w którym każdy może dotknąć prawdziwego piękna, poczuć jego zapach i zobaczyć jego wszystkie odcienie.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Niepełny wymiar godzin
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

  • umowa o pracę bez okresu próbnego!
  • już po pierwszym roku pracy możesz otrzymać umowę na czas nieokreślony,
  • w każdym miesiącu wypłacimy Ci premię prowizyjną,
  • dzielimy się zyskami! Po przepracowaniu 2 lat, weźmiesz udział w „Planie udziału w zyskach” i otrzymasz specjalny dodatek do wynagrodzenia!
  • przez pierwsze 3 lata Twoje wynagrodzenie będzie wzrastać w ramach programu „Stówa co roku"
  • mamy elastyczne godziny pracy,
  • program rozwojowy.

Dodatkowe benefity:

  • rabat pracowniczy we wszystkich sklepach grupy Inditex i zniżki u partnerów,
  • modowy uniform na każdy sezon,
  • prywatna opieka medyczna (dostęp do kilkunastu lekarzy specjalistów),
  • karta sportowa w bardzo atrakcyjnej cenie,
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • bony Inditex na urodziny i święta.

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna za:

 

  • obsługę klienta,
  • realizację planów sprzedażowych,
  • dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

Wymagane kwalifikacje

Poszukujemy pasjonatów mody, którzy:

 

  • są pozytywnie nastawieni do życia,
  • nie boją się szybkiego tempa pracy,
  • lubią pracę z ludźmi i produktem,
  • są odpowiedzialni i zaangażowani w pracę,
  • chcą rozwijać się zawodowo.
Kontakt

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Warszawa /Galeria Mokotów na adres aplikuj@pl.inditex.com.

Informacje o marce

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Pełny etat
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Do uzgodnienia
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Naszym pracownikom gwarantujemy:

 

  • Szkolenia i możliwości rozwoju w ramach firmy;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Przyjazną atmosferę w młodym zespole;
  • Kartę zniżkową na zakupy do wszystkich naszych marek;
  • Możliwość skorzystania z opieki medycznej.

Obowiązki

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

 

  • Profesjonalną obsługę klienta;
  • Udzielanie porad w doborze produktów;
  • Obsługę kasy fiskalnej;
  • Dbałość o sklep zgodnie z polityką firmy.

 

 

Wymagane kwalifikacje

  • Komunikatywność i otwartość w kontakcie z klientem;
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy;
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej (także w wybrane weekendy);
  • Doświadczenie w branży kosmetycznej będzie dodatkowym atutem.
Kontakt

W Alshaya, hasło „nasz sukces tworzą nasi ludzie” nie jest pustym sloganem. Alshaya jest międzynarodową organizacją skupioną wokół idei dotyczącej piękna człowieka.

 

Jeśli słowa Health & Beauty mają dla Ciebie głębsze znaczenie, to znaczy, że myślisz o biznesie tak samo, jak my. Jeżeli kochasz naturalne kosmetyki, lubisz o nich opowiadać i je polecać, a obsługując klienta czujesz się jak ryba w wodzie, nie czekaj ani minuty- Przynieś do nas swoje CV- sklep THE BODY SHOP czeka właśnie na Ciebie!

Informacje o marce

The Body Shop jest naturalną i etyczną marką kosmetyczną, będącą przykładem firmy przyjaznej środowisku. Szeroka gama produktów The Body Shop obejmuje kosmetyki pielęgnacyjne do ciała, twarzy oraz makijażu, a wśród nich także produkty wegetariańskie i wegańskie. W ofercie sklepu można znaleźć kultowe masła, pachnące żele pod prysznic, balsamy do ciała, peelingi, olejki zapachowe etc. oraz kosmetyki do pielęgnacji twarzy, zawierające unikatowe i starannie wyselekcjonowane składniki z całego świata. Marka jako pierwsza wprowadziła na rynek w całości biodegradowalne opakowania oraz jest zaangażowana w liczne akcje na rzecz ratowania naszej planety. The Body Shop jest pierwszą marką kosmetyczną, która za swoja misję postawiła handel w zgodzie z etyką, tworząc tym samym własny program Commuty Trade. Poprzez swoje ekologiczne produkty, the Body Shop pragnie zwrócić uwagę ludzi na całym świecie na narastający problem łamania praw człowieka i nadmierną eksploatację surowców naturalnych.

Zapraszamy do salonu The Body Shop w Galerii Mokotów.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Pełny etat
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
do uzgodnienia
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Opis stanowiska pracy:

•Aktywne doradztwo w wyborze produktów
•Obsługa klienta na najwyższym poziomie
•Przyjmowanie dostaw i uzupełnianie towarów
•Dbanie o wygląd salonu i prawidłową ekspozycję produktów
•Obsługa kasy

Obowiązki

Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy i benefity
Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
Bardzo przyjazną atmosferę w pracy w firmie o długiej tradycji

Wymagane kwalifikacje

Zainteresowanie modą, biżuterią i marką Swarovski
Wysoka kultura osobista
Doświadczenie w sprzedaży detalicznej
Komunikatywność, solidność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
Dobra znajomość języka angielskiego

Kontakt

Praca w firmie Swarovski to znacznie więcej niż sprzedawanie produktów. U nas znajdziesz satysfakcjonującą pracę w zespole ludzi, którzy pasjonują się modą i biżuterią. Praca w Swarovskim to bycie częścią prestiżowej i nowoczesnej marki premium znanej na całym świecie ze swojej jakości i kreatywności.

Jeśli wiesz, że to jest praca dla Ciebie, zaaplikuj do nas online:

www.swarovskigroup.com

lub zostaw swoje CV w sklepie.

Informacje o marce

Swarovski, rodzinna firma, która od ponad 120 lat swojego istnienia niezmiennie co sezon oczarowuje wyjątkowymi kolekcjami biżuterii, zegarków i akcesoriów, a także elementów dekoracji wnętrz. Obecnie Swarovski posiada swoje butiki w 170 krajach, salon w Galerii Mokotów jest jednym z ponad 2600 salonów sprzedaży na całym świecie, które oferują wyrafinowane i nowoczesne kolekcje zniewalające blaskiem kryształu. Spośród szerokiej gamy produktów, zarówno kobiety jak i mężczyźni znajdą coś dla siebie lub na wyjątkowy prezent.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Cały, 3/4 lub pół etatu
Wynagrodzenie :
Atrakcyjne
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

 Oferujemy:

 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • stałe wynagrodzenie z systemem premiowym,
  • pakiet benefitów,
  • atrakcyjną zniżkę na produkty naszych marek,
  • szkolenia wspomagające rozwój kompetencji,
  • pracę w uśmiechniętym i przyjaznym zespole profesjonalnych sprzedawców.

 

Obowiązki

 

Nauczymy Cię wszystkiego! Zanim rozpoczniesz pracę, weźmiesz udział w szkoleniach, dzięki którym poznasz nasze produkty, sposób funkcjonowania sklepu oraz oczywiście tajniki profesjonalnej obsługi klienta i sprzedaży.

Wymagane kwalifikacje

Mile widziane:

 

  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • znajomość języka angielskiego lub włoskiego.
Kontakt

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, wyślij nam swoje CV na adres:

 

vrvstyle.cw70@gmail.com

Informacje o marce

Aktualnie na świecie mamy ponad 3300 sklepów, w Polsce jest ich ponad 120. Wciąż się rozwijamy, otwieramy nowe lokalizacje i poszukujemy talentów do naszych zespołów.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :

Wynagrodzenie :
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • ciekawą pracę pełną wyzwań i możliwości rozwoju osobistego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zachęcający system premiowania
  • interesujące szkolenia
  • pracę w miłym i energicznym zespole

Obowiązki

 

  • aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo,
  • obsługa zgodna ze standardami firmy,
  • dbanie o wystrój i wygląd Salonu zgodny ze standardami,
  • przyjmowanie dostaw i obsługa systemu sprzedaży.

 

Wymagane kwalifikacje

 

  • z przynajmniej 2 letnim doświadczeniem w sprzedaży oraz indywidualnej obsłudze klienta,
  • posiadających wysoką kulturę osobistą,
  • dyspozycyjnych,
  • pełnych optymizmu,
  • kreatywnych,
  • posiadających silną motywację i zaangażowanie w pracę - umiejętność pracy w zespole,
  • łatwo nawiązujących kontakty i posiadających umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientem
  • z dobrą prezencją i miłą aparycją.

 

Kontakt

Aplikacje proszę przesyłać na adres: a.kazanecka@brandcompany.pl

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.
Zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO Administratorem Danych, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania danych jest
Brand Company sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Rzymowskiego 02 – 697 Warszawa.

Dane będą przetwarzane na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z treścią art. ust.1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku)

Informacje o marce

Niemiecka marka Joop! - symbol luksusu i prestiżu. Unikatowe projekty, które jednocześnie przełamują rutynę oraz pozostają ponadczasowe doceniają Klienci z całego świata, wyjątkowy styl, ale także doskonała jakość oraz perfekcyjne i przemyślane wykończenie

Rodzaj umowy :
Umowa zlecenie
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • szkolenia dotyczące wiedzy o herbatach i kawach oraz technik sprzedaży,
  • grafik pracy dostosowany do zajęć na uczelni,
  • pracę w miłej atmosferze,
  • dostęp do najlepszych herbat i kaw z całego świata.
 





Obowiązki

 

  • aktywna sprzedaż herbat i kaw w oparciu o zdobytą wiedzę i techniki sprzedaży.

Wymagane kwalifikacje

Od Kandydatów oczekujemy:

 

  • chęci do zgłębiania wiedzy z zakresu herbat i kaw,
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
  • posiadania statusu studenta,
  • aktualnej książeczki sanepidowskiej,
  • entuzjazmu, motywacji i kreatywności.

 

Kontakt

Jeśli spełniasz powyższe kryteria i chcesz wziąć udział w rekrutacji, prześlij swoje CV na adres: rekrutacja@fiveoclock.com.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącej oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Brzezicki & Siess Spółka Cywilna z siedzibą w Składowicach, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że Administratorem danych jest Brzezicki & Siess Spółka Cywilna z siedzibą w Składowicach. Dane zbierane są i przetwarzane dla potrzeb obecnej i przyszłych rekrutacji.
Ma Pani/ Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania/ usuwania. Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do realizacji w/w celu.

Informacje o marce

Five o'clock jest stale rozwijającą się siecią sklepów z herbatą i kawą. Jej siła tkwi w prawdziwej pasji oraz 25 letnim doświadczeniu.