Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • pracę w młodym kreatywnym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie,
  • profesjonalne wdrożeni,
  • stabilne zatrudnienie.


Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

 

  • optymizm, pracowitość i uczciwość,
  • komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • dyspozycyjność,
  • wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole,
  • doświadczenie w sprzedaży, najlepiej w sklepach w Galeriach Handlowych,
  • zorientowanie na Klienta i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.



Kontakt

Aplikacje prosimy wysyłać na adres esklep@arenart.pl

 

Prosimy o zawarcie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy).

Informacje o marce

ARENART FOREVER jest polską marką biżuterii. Nasz sklepy jubilerskie znajdują się w najlepszych Centrach Handlowych w Polsce. Zależy nam na stałym rozwoju, dlatego poszukujemy kreatywnych osób do pracy.

Ważna jest dla nas miła i rodzinna atmosfera pośród naszych pracowników oraz w relacjach z naszymi klientami. Dlatego oferujemy ciekawą pracę w zgranym zespole.

Rodzaj umowy :
Umowa zlecenie
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w pełnym lub częściowym wymiarze godzin
  • elastyczny grafik
  • szkolenia


Obowiązki

 

  • profesjonalna sprzedaż produktów z oferty Butiku
  • dbanie o porządek i ekspozycję
  • udział w inwentaryzacjach

 

Wymagane kwalifikacje
  • zaangażowanie i predyspozycje do pracy z Klientami
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność
  • dyspozycyjność
  • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta – mile widziane
  • umiejętności manualne i zmysł artystyczny – mile widziane

 

 

Kontakt

CV prosimy przesyłać na adres praca@lilou.pl

 

CV kandydatów nie rozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 10 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

 

Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie na swoim CV klauzuli o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji”

 

Przypominamy natomiast i z całą mocą podkreślamy, w odniesieniu do licznych oszustw i fałszywych ogłoszeń o pracę, że żaden pracodawca, na żadnym etapie rekrutacji nie wymaga żadnych opłat oraz kserokopii dowodu osobistego.

Informacje o marce

Lilou proponuje kolekcje dla niej, dla niego i dla najmłodszych. Każdy element jest stworzony tak, by odzwierciedlał najpiękniejsze emocje. Charakterystyką i siłą marki jest personalizacja i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji.

Rodzaj umowy :

Umowa o pracę

Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • ciekawą pracę w młodym zespole,
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń,
  • możliwość rozwoju zawodowego,

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

 

  • dyspozycyjność (gotowość do pracy w weekendy)
  • uprzejmość oraz zorientowanie na klienta
  • otwartość i komunikatywność
  • kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole
  • sumienność i odpowiedzialność
  • kreatywność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży i w kontakcie z klientem

 

 

 

 

Kontakt

Wymagane dokumenty: CV, List motywacyjny.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Shoebox Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Józefowskiej 46/7, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Shoebox Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Józefowskiej 46/7. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Informacje o marce

Założona w 1996 roku sieć Office Shoes jest jednym z głównych sprzedawców markowego obuwia w Europie. Obecnie jest to ponad 100 sklepów w różnych miastach Europy. W Polsce mamy sklepy w 8 miastach: Gdyni, Gorzowie Wlkp., Kielcach, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu i Zielonej Górze. W naszych sklepach stacjonarnych jak również internetowym można znaleźć szeroki wachlarz znanych i cenionych marek obuwniczych z całego świata.

Rodzaj umowy :
Umowa zlecenie
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Do uzgodnienia
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • szkolenia produktowe, z zakresu kosmetologii i obsługi klienta,
  • rozwój i możliwość doskonalenia w branży kosmetycznej,
  • pracę w prestiżowej lokalizacji (Galeria Mokotów),
  • elastyczne godziny pracy,
  • rabaty produktowe.

Obowiązki

 

 

  • empatyczna i ekspercka obsługa Klienta, oparta na wiedzy z zakresu kosmetologii,
  • realizacja procesów sprzedażowych,
  • raportowanie i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,
  • dbałość o ekspozycję kosmetyków w oparciu o standardy firmy,
  • dbanie o wizerunek marki.



Wymagane kwalifikacje

 

 

  • doświadczenia w sprzedaży,
  • znajomości zasad realizacji sprzedaży, obsługi kasy fiskalnej lub systemów sprzedażowych,
  • znajomości języka angielskiego,
  • dyspozycyjności i elastyczności,
  • wysokiej kultury osobistej, pozytywnej energia i otwartości,
  • samodzielności i zorientowania na Klienta,
  • zamiłowania do świata beauty.

 

Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikuj

Informacje o marce

NUTRIDOME to sklep z kosmetykami, który wyróżnia ekspercka i empatyczna obsługa. Uważnie dobrane produkty, zweryfikowana jakość i dbałość o wyjątkowy design troskę o ciało i duszę stawia na pierwszym miejscu. Wsłuchując się w potrzeby Klienta dobieramy dla Niego najlepsze rozwiązania.

 

 

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Pełny etat
Wynagrodzenie :
Podstawowe plus premie
Data :
Październik
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • umowę o pracę,
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • realną ścieżkę kariery,
  • profesjonalne szkolenia,
  • zniżki na produkty marki Kazar,
  • pakiet sportowo - rekreacyjny lub bilety do kina,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • ubezpieczenie na życie.

 

Obowiązki

 

  • budowanie trwałych relacji z Klientami w oparciu o najwyższe standardy obsługi,
  • utrzymywanie kluczowych wskaźników sprzedaży na wymaganym poziomie,
  • przyjmowanie dostaw,
  • dbanie o estetyczny wygląd salonu.

Wymagane kwalifikacje

Dołącz do naszego zespołu, jeśli:

 

  • szukasz stałej pracy,
  • posiadasz pierwsze doświadczenie w sprzedaży (mile widziane),
  • odznaczasz się wysokim poziomem kultury osobistej,
  • wyróżniasz się otwartością w nawiązywaniu kontaktów,
  • praca w grupie sprawia Ci przyjemność,
  • chcesz rozwijać swoje umiejętności w branży modowej.

Kontakt

Aby zaaplikować na powyższą ofertę pracy, uprzejmie prosimy kliknąć w poniższy link do formularza aplikacyjnego:

 

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=0deb7101528245ecb50d8931ee6d8914

Informacje o marce

Marka Kazar kreuje trendy. Jej ambitny styl dorównuje światowym designerom. Kazar to synonim zmysłowości, oryginalności i prestiżu. Ukazujące się co sezon kolekcje butów, torebek i pasków to produkty luksusowe spełniające oczekiwania klientów, celebrytów oraz czołowych dyktatorów polskiej mody. Łączą w sobie awangardę, dobry styl, oryginalność oraz bezwarunkowe oddanie dla jakości. Nowoczesnemu designowi i precyzyjnym wykończeniem towarzyszy szczególna dbałość o każdy detal. Kolekcje Kazar stanowią dopełnienie miejskiego stylu życia współczesnej kobiety i mężczyzny. Pozwalają kreować zdecydowany, nieprzeciętny styl, wyrażać i wyróżniać się w unikalny sposób.

Rodzaj umowy :
1/2 lub1/4 etatu
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Co oferujemy:

 

  •   Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku,
  •   Świetną atmosferę pracy, 
  •   Możliwość rozwoju zawodowego oraz dużą samodzielność,
  •   Elastyczne godziny pracy,
  •   Pracę z produktami świetnej jakości, które klienci kochają,
  •   Zniżkę na zakup produktów Le Creuset.

Obowiązki

Twoje obowiązki:

 

  •   Doskonała obsługa klienta i orientacja na sprzedaż,
  •   Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
  •   Dbałość o właściwą ekspozycję towarów,
  •   Dbałość o czystość.


     

Wymagane kwalifikacje

Nasze oczekiwania:

 

  •   Komunikatywność, odwaga, pozytywne podejście do życia,
  •   Świetny kontakt z ludźmi, zarówno pracownikami i klientami,
  •   Mile widziane doświadczenie w sprzedaży marki premium,
  •   Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  •   Mile widziane zainteresowanie gotowaniem i jedzeniem.

     
     
Kontakt

Jednocześnie prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)

Prosimy o przesyłanie aplikacji ze zdjęciem na email: mokotow.storemanager.pl@lecreuset.com

Informacje o marce

Francuska marka Le Creuset specjalizuje się w naczyniach do gotowania i serwowania jedzenia oraz profesjonalnych akcesoriach do wina. Le Creuset jest marką znaną na całym świecie, a teraz jest już w Polsce!

Rodzaj umowy :
Umowa zlecenie
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • szkolenia dotyczące wiedzy o herbatach i kawach oraz technik sprzedaży,
  • grafik pracy dostosowany do zajęć na uczelni,
  • pracę w miłej atmosferze,
  • dostęp do najlepszych herbat i kaw z całego świata.
 





Obowiązki

 

  • aktywna sprzedaż herbat i kaw w oparciu o zdobytą wiedzę i techniki sprzedaży.

Wymagane kwalifikacje

Od Kandydatów oczekujemy:

 

  • chęci do zgłębiania wiedzy z zakresu herbat i kaw,
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
  • posiadania statusu studenta,
  • aktualnej książeczki sanepidowskiej,
  • entuzjazmu, motywacji i kreatywności.

 

Kontakt

Jeśli spełniasz powyższe kryteria i chcesz wziąć udział w rekrutacji, prześlij swoje CV na adres: rekrutacja@fiveoclock.com.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącej oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Brzezicki & Siess Spółka Cywilna z siedzibą w Składowicach, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że Administratorem danych jest Brzezicki & Siess Spółka Cywilna z siedzibą w Składowicach. Dane zbierane są i przetwarzane dla potrzeb obecnej i przyszłych rekrutacji.
Ma Pani/ Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania/ usuwania. Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do realizacji w/w celu.

Informacje o marce

Five o'clock jest stale rozwijającą się siecią sklepów z herbatą i kawą. Jej siła tkwi w prawdziwej pasji oraz 25 letnim doświadczeniu.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

U nas będziesz mieć możliwość:

 

  • pracy w wyjątkowej atmosferze,
  • inspirowania i zarażania uśmiechem innych,
  • pogłębiania pasji kawowej i nauki nowych umiejętności,
  • podejrzenia kulis pracy w najbardziej rozpoznawalnej marce kawowej na świecie!

Zostając Partnerem Starbucks zyskujesz:

  • pakiet profesjonalnych szkoleń i realną możliwość rozwoju w strukturze firmy AmRest (m.in. Starbucks, KFC, Pizza Hut, Burger King),
  • godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb – różne części etatu, w różnych porach dnia,
  • raz na 2 tygodnie paczkę ulubionej kawy Starbucks,
  • twoje ulubione produkty Starbucks, KFC, Pizza Hut oraz Burger King w bardzo atrakcyjnych cenach,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz korzystania z multikarnetu sportowego,
  • możliwość swobody w wyrażaniu siebie poprzez wspierający różnorodność dress code,
  • premie za polecanie przyjaciół,
  • pracę w zgranym i energicznym zespole,
  • miejsce pracy, w którym możesz wykazać się swoją kreatywnością i pomysłami,
  • a dla ceniących rozrywkę – liczne imprezy dla naszych Partnerów!

 

Obowiązki

Jak wygląda praca Baristy?

 

Jako Pracownik Kawiarni odpowiedzialny będziesz za dostarczenie naszym gościom wyjątkowej, szybkiej obsługi, wyśmienitej jakości produktów oraz utrzymanie kawiarni w idealnej czystości. Staniesz się częścią naszego zespołu, któremu każdego dnia przyświecają dwa cele: dzielić się z przyjaciółmi wspaniałą kawą i uśmiechem inspirować innych!

Wymagane kwalifikacje

Czego od Ciebie oczekujemy?

 

  • uśmiechu, który dodaje innym pozytywnej energii,
  • zaangażowania w życie kawiarni,
  • chęci do nauki i ciągłego rozwoju,
  • chęci nawiązania dłuższej współpracy,
  • znajomości języka polskiego na poziomie komunikatywnym,
  • gotowości do pracy w systemie zmianowym (wczesne godziny poranne, późne godziny wieczorne) lub w weekendy i święta.






Kontakt

Aplikuj: www.starbucks.pl/kariera

 

AmRest Coffee Sp. z o. o. jest autoryzowanym licencjobiorcą firmy Starbucks EMEA LTD i jest wyłącznie odpowiedzialny za zatrudnienie.

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb bieżącej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”
Administratorem danych osobowych jest AmRest Coffee Sp. z o.o. z siedzibą przy pl. Grunwaldzkim 25-27, 50-365 Wrocław. Dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacyjnym (tj. w zw. z bieżącą i przyszłymi rekrutacjami). Każdemu kandydatowi przysługuje prawo wglądu do jego danych osobowych i możliwość ich poprawiania, a podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do tego by można je było przetwarzać w wyżej wymienionym celu.

Informacje o marce