Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Atrakcyjne wynagrodzenie (systemy premiowania)
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

• Umowę o pracę
• Pełne świadczenia
• System szkoleń
• Atrakcyjne wynagrodzenie (systemy premiowania)
• Możliwości szybkiego awansu na Kierownika Salonu Sprzedaży

Obowiązki

Osoba zatrudniona na stanowisku Doradca Klienta w Salonie Firmowym będzie odpowiedzialna za:

• Profesjonalną obsługę Klientów
• Stałą kontrolę jakości i wyników pracy (praca w oparciu o wskaźniki)
• Dbałość o bardzo dobry wizerunek salonu firmowego
• Nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem salonu zgodnie ze standardami firmy



Wymagane kwalifikacje

Od kandydatów oczekujemy:

• Orientacji na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych
• Rozwiniętej umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów
• Doświadczenia w branży
• Umiejętności komunikacji w kontaktach z Klientem
• Entuzjazmu oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki
• Samodzielności i dobrej organizacji pracy
• Kreatywności i dynamiki w działaniu
• Znajomości obsługi komputera
• Umiejętności zarządzania sobą i ludźmi
• Doświadczenie w wykonaniu poprawek krawieckich będzie dodatkowym atutem

Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres: emilia.dubielewska@lavard.pl

Zaznaczamy iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r.
Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Informacje o marce

LAVARD to najprężniej rozwijająca się marka odzieżowa w Polsce. Wieloletnie doświadczenie produkcyjne firmy LAVARD w połączeniu z potencjałem ludzkim zatrudnionych specjalistów zaowocowały szeroko pojętym pozycjonowaniem marki, jako lidera w świecie mody męskiej produkowanej w Polsce. Obecnie marka posiada ponad 90 Salonów Firmowych, zatrudniając ponad 500 zadowolonych pracowników.

Rodzaj umowy :
Pół etatu,również w weekendy

Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Co oferujemy:

 

  •   Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku,
  •   Świetną atmosferę pracy, 
  •   Możliwość rozwoju zawodowego oraz dużą samodzielność,
  •   Elastyczne godziny pracy,
  •   Pracę z produktami świetnej jakości, które klienci kochają,
  •   Zniżkę na zakup produktów Le Creuset.

Obowiązki

Twoje obowiązki:

 

  •   Doskonała obsługa klienta i orientacja na sprzedaż,
  •   Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
  •   Dbałość o właściwą ekspozycję towarów,
  •   Dbałość o czystość.


     

Wymagane kwalifikacje

Nasze oczekiwania:

 

  •   Komunikatywność, odwaga, pozytywne podejście do życia,
  •   Świetny kontakt z ludźmi, zarówno pracownikami i klientami,
  •   Mile widziane doświadczenie w sprzedaży marki premium,
  •   Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  •   Mile widziane zainteresowanie gotowaniem i jedzeniem.

     
     
Kontakt

Jednocześnie prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)

Prosimy o przesyłanie aplikacji ze zdjęciem na email: mokotow.storemanager.pl@lecreuset.com

Informacje o marce

Francuska marka Le Creuset specjalizuje się w naczyniach do gotowania i serwowania jedzenia oraz profesjonalnych akcesoriach do wina. Le Creuset jest marką znaną na całym świecie, a teraz jest już w Polsce!

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Umowa o pracę cały etat
Wynagrodzenie :
Atrakcyjne
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:


• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Stałe wynagrodzenie z systemem premiowym
• Pakiet benefitów (np. bezpłatną prywatną opiekę medyczną, dostęp do karty Multisport)
• Atrakcyjną zniżkę na produkty naszych marek
• Szkolenia wspomagające rozwój kompetencji
• Pracę w uśmiechniętym i przyjaznym zespole profesjonalnych sprzedawców

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

Nauczymy Cię wszystkiego! Zanim rozpoczniesz pracę, weźmiesz udział w szkoleniach, dzięki którym poznasz nasze produkty, sposób funkcjonowania sklepu oraz oczywiście tajniki profesjonalnej obsługi klienta i sprzedaży.

 

Mile widziane:

• Doświadczenie w obsłudze klienta
• Znajomość języka angielskiego lub włoskiego

Kontakt

CV prosimy kierować na adres: rekrutacja.intimissimi.galmok@gmail.com

Administratorem Twoich danych jest: Moda Agnieszka Miszkiń, właściciel sklepu Intimissimi Galeria Mokotów.

W sprawach dotyczących danych osobowych możesz skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych, który jest dostępny pod adresem ModaPrivacy (małpa) gmail.com

Twoje dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (Pańskiej zgody – przysługuje Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem), Twoje dane nie będą przekazywane do osób trzecich.

Twoje dane będą przechowywane przez okres rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez 3 miesiące.

Przysługuje Ci prawo do żądania od administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, jak również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych),

Podanie przez Ciebie danych nie jest obowiązkowe, ale jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.

Prosimy o zmieszczenie poniższej klauzuli w CV:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"








Informacje o marce

CALZ POLSKA Sp. z o.o. to właściciel marek CALZEDONIA INTIMISSIMI TEZENIS FALCONERI

Aktualnie na świecie mamy ponad 4200 sklepów, w Polsce jest ich ponad 130. Wciąż się rozwijamy, otwieramy nowe lokalizacje i poszukujemy talentów do naszych zespołów.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Podstawa + premia
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:


- Natychmiastowe zatrudnienie
- Pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole
- Rozwój zawodowy i personalny
- Szkolenia dla nowych pracowników
- Możliwość awansu w bardzo dynamicznej, międzynarodowej firmie
- Zniżki na zakupy w Mango
- Opiekę medyczną
- Umowę o pracę oraz prowizję od sprzedaży
- 13 pensje

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

 

Entuzjazm, dynamizm i komunikatywność to Twoje mocne strony. Znasz się na branży odzieżowej, umiesz pomóc i doradzić klientom. Chcesz dołączyć do naszego zespołu i pomóc nam w realizacji zamierzonych celów.

Z duża kulturą osobistą i nastawieniem na pomoc innym zajmiesz się obsługą klientów. Doradzisz i poinformujesz mając na celu satysfakcję klienta. Weźmiesz również udział w promocji dobrego wizerunku sklepu.

Kontakt

Chcesz dowiedzieć się więcej? Aplikuj!

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji wraz z CV drogą mailową: careers.poland@mango.com
(ref. SA – WARSZAWA )

Informacje o marce

Jesteśmy renomowaną firmą z branży odzieżowej, reprezentowaną w ponad 105 krajach na całym świecie. Nasi współpracownicy to ludzie dynamiczni, kreatywni i w ciągłym rozwoju. Jeśli Ty również jesteś osobą ambitną i operatywną, posiadasz odpowiednie umiejętności i chcesz się rozwijać - to na pewno jesteś osobą, której poszukujemy! Dołącz do grupy MANGO a wspólnie postaramy się osiągnąć nasz cel: BYĆ OBECNYM NA WSZYSTKICH RYNKACH ŚWIATA.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:



- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stabilność zatrudnienia - umowę o pracę,
- system premiowania.

Obowiązki

Doradca Klienta jest osobą:

- odpowiedzialną za profesjonalną obsługę Klientów,
- współpracującą z całym zespołem,
- dbającą o wygląd i wystrój salonu

Wymagane kwalifikacje

Poszukujemy osób:



- dyspozycyjnych, zaangażowanych, pracowitych,
- posiadających umiejętności interpersonalne i wysoką kulturę osobistą,
- z doświadczeniem w sprzedaży oraz obsłudze Klienta.

Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres: rekrutacja@vistulagroup.pl

 

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

W aplikacjach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Informacje o marce

Vistula Group S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla kobiet i mężczyzn. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami m.in. Vistulą i Wólczanką. Obecne oblicze Vistula Group S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody.

Rodzaj umowy :
pełny / niepełny etat 1/2, 3/4
Godziny :
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Obowiązki

Do obowiązków pracownika działu magazynowo-logistycznego należeć będzie między innymi:

• wsparcie działu sprzedaży,
• prace porządkowe na działach sprzedaży,
• przeceny,
• pomoc w odbiorze dostawy,

Wymagane kwalifikacje
Od kandydata oczekujemy:

• pozytywnej energii i zaangażowania w wykonywane obowiązki,
• komunikatywności i dyspozycyjności,
• umiejętności pracy w zespole,
• wysokiej kultury osobistej
Kontakt

hs372@peek-cloppenburg.pl

Informacje o marce

Salon Peek&Cloppenburg to niezwykłe miejsce, które pozwala wybierać w ofercie największych światowych marek odzieżowych. Asortyment salonu w Galerii Mokotów jest odpowiedzią na oczekiwania klientów o bardzo różnych gustach. Łączy ich jednak dbałość o najwyższą jakość odzieży i dodatków, pragnienie wyrażania własnego stylu oraz przywiązanie do najlepszych marek i projektantów. Oferta salonu Peek&Cloppenburg to przegląd wszystkiego co ważne w świecie mody - dziesiątki marek, nazwisk i renomowanych firm. Różnorodny i bogaty jest też świat stylów P&C. Klienci znajdą tu linie Klasyka - dla wymagających osób na odpowiedzialnych stanowiskach. Jest też kolekcja ubrań Premium, ekskluzywnych, projektowanych przez najlepszych stylistów i designerów. Casual Chic to luz i aktywność w najlepszym wydaniu, a Boutique jest odzwierciedleniem najnowszych trendów, modnych, ekstrawaganckich, seksownych i odważnych. Marki jakie oferuje Peek&Cloppenburg w Galerii Mokotów to miedzy innymi: Boss, Marccain, Armani, Polo Ralph Lauren, Just Cavali, Escada Sport, Juicy Couture, Versace, Guess, Pepe Jeans, Diesel, Tommy Hilfiger, Marco Polo, Sir Oliver, Esprit i wiele wiele innych.

Rodzaj umowy :
pełny / niepełny etat 1/2, 3/4
Godziny :
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Obowiązki

Do obowiązków kasjera należeć będzie przede wszystkim:

• Obsługa kasy fiskalnej i terminala;
• Wystawianie Faktur Vat i Tax Free
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami,
• Obsługa procesu reklamacji

Wymagane kwalifikacje
Od kandydata oczekujemy:

• pozytywnej energii i zaangażowania w wykonywane obowiązki,
• komunikatywności i dyspozycyjności,
• umiejętności pracy w zespole,
• wysokiej kultury osobistej,
• mile widziane doświadczenie w pracy na kasie;

Kontakt

hs372@peek-cloppenburg.pl

Informacje o marce

Salon Peek&Cloppenburg to niezwykłe miejsce, które pozwala wybierać w ofercie największych światowych marek odzieżowych. Asortyment salonu w Galerii Mokotów jest odpowiedzią na oczekiwania klientów o bardzo różnych gustach. Łączy ich jednak dbałość o najwyższą jakość odzieży i dodatków, pragnienie wyrażania własnego stylu oraz przywiązanie do najlepszych marek i projektantów. Oferta salonu Peek&Cloppenburg to przegląd wszystkiego co ważne w świecie mody - dziesiątki marek, nazwisk i renomowanych firm. Różnorodny i bogaty jest też świat stylów P&C. Klienci znajdą tu linie Klasyka - dla wymagających osób na odpowiedzialnych stanowiskach. Jest też kolekcja ubrań Premium, ekskluzywnych, projektowanych przez najlepszych stylistów i designerów. Casual Chic to luz i aktywność w najlepszym wydaniu, a Boutique jest odzwierciedleniem najnowszych trendów, modnych, ekstrawaganckich, seksownych i odważnych. Marki jakie oferuje Peek&Cloppenburg w Galerii Mokotów to miedzy innymi: Boss, Marccain, Armani, Polo Ralph Lauren, Just Cavali, Escada Sport, Juicy Couture, Versace, Guess, Pepe Jeans, Diesel, Tommy Hilfiger, Marco Polo, Sir Oliver, Esprit i wiele wiele innych.

Rodzaj umowy :
pełny / niepełny etat 1/2, 3/4
Godziny :
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Obowiązki

Do obowiązków sprzedawcy należeć będzie przede wszystkim:

• Aktywna sprzedaż i obsługa Klienta;
• Dbanie o estetykę i wygląd salonu zgodnie ze standardami firmy;

Wymagane kwalifikacje
Od kandydata oczekujemy:

• pozytywnej energii i zaangażowania w wykonywane obowiązki,
• komunikatywności i dyspozycyjności,
• umiejętności pracy w zespole,
• wysokiej kultury osobistej,
Kontakt

hs372@peek-cloppenburg.pl

Informacje o marce

Salon Peek&Cloppenburg to niezwykłe miejsce, które pozwala wybierać w ofercie największych światowych marek odzieżowych. Asortyment salonu w Galerii Mokotów jest odpowiedzią na oczekiwania klientów o bardzo różnych gustach. Łączy ich jednak dbałość o najwyższą jakość odzieży i dodatków, pragnienie wyrażania własnego stylu oraz przywiązanie do najlepszych marek i projektantów. Oferta salonu Peek&Cloppenburg to przegląd wszystkiego co ważne w świecie mody - dziesiątki marek, nazwisk i renomowanych firm. Różnorodny i bogaty jest też świat stylów P&C. Klienci znajdą tu linie Klasyka - dla wymagających osób na odpowiedzialnych stanowiskach. Jest też kolekcja ubrań Premium, ekskluzywnych, projektowanych przez najlepszych stylistów i designerów. Casual Chic to luz i aktywność w najlepszym wydaniu, a Boutique jest odzwierciedleniem najnowszych trendów, modnych, ekstrawaganckich, seksownych i odważnych. Marki jakie oferuje Peek&Cloppenburg w Galerii Mokotów to miedzy innymi: Boss, Marccain, Armani, Polo Ralph Lauren, Just Cavali, Escada Sport, Juicy Couture, Versace, Guess, Pepe Jeans, Diesel, Tommy Hilfiger, Marco Polo, Sir Oliver, Esprit i wiele wiele innych.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
3/4 etatu
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

• miłą atmosferę w zespole pasjonatów sneakersów,
• umowę o pracę,
• elastyczny grafik,
• premie od osiąganych wyników,
• zniżki pracownicze,
• kartę Multi-sportową,
• dostęp do prywatnej opieki medycznej,
• dostęp do e-learningowych szkoleń językowych.

Obowiązki

Twoja praca będzie przede wszystkim polegała na pomocy naszym Klientom:

• w doborze produktów,

• dbałości o ekspozycję działu oraz porządek w sklepie.

Wymagane kwalifikacje
Kontakt

Jeśli jesteś zainteresowany /-a, prześlij nam swoje CV za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego.

 

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=16275caadaf843b2a4b00b10ad0bc8fa

 

Klikając „Aplikuj”, „Aplikuj teraz”, "Wyślij" Zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez GO Sport Polska Sp. z o.o., z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 176, 02-222 Warszawa, jako Administratora, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wymienione w ogłoszeniu. Dane podajesz dobrowolnie, w każdej chwili masz prawo wycofania zgody w dowolnym momencie wysyłając e-mail na adres: rekrutacja@mail.go-sport.pl . Dane będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacyjnego lub do odwołania zgody. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione podmioty współuczestniczące w procesach rekrutacji.

Informacje o marce

Jesteśmy siecią sklepów oferujących markowe Sneakersy. Od 1980 roku kreujemy standardy dla tych, którzy lubią bawić się modą i dodatkami oraz chcą włączać je do swojego stylu.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Podstawa + premia
Data :
Miejsce :
Mokotów
Profil


For our team in Poland we are currently seeking a Retail Area Manager to manage a network of approximately 10 stores. Reporting to the Country Manager, you will manage several strategic stores within Poland. You will take responsibility for the bottom-line performance, maximising sales, controlling cost and maintaining the company image standards. You will maintain close contact with your stores and teams, visiting them on a regular basis and you will monitor all the performance indicators.

Obowiązki

Key Responsibilities:

• To apply the company guidelines and monitor management indicators in order to achieve commercial targets and to increase sales in all the stores within your area
• To ensure appropriate recruitment and training, monitoring staff rotation and absenteeism levels
• To follow up all aspects of staff development and performance under your responsibility
• To ensure awareness and implementation of company Customer Service standards
• To ensure the implementation and execution of all visual merchandising directives
• To check and communicate with the Product department the suitability of the collection in order to adapt the local pricing/product strategy
• To ensure that store managers comply with the local legislation and internal store regulations
• To supervise and organise store openings/closures in people management terms

Wymagane kwalifikacje

 

We are looking for an individual with previous store/area management experience within the fashion retail industry in Poland.

You should be highly motivated, possess excellent organisational and leadership skills, with ability to manage people remotely and to communicate effectively at all levels. Knowledge of the local market and employment legislation in the country are desirable. Goal oriented, you will be focused on creating strategies for winning results and will react quickly in order to solve problems. Flexibility and availability to travel are a must. The candidate should be fluent in English and settled in Warsaw.

If you like sharing responsibility, developing both professionally and personally, and want to grow in a dynamic fashion retail company in full expansion, then this is your opportunity!

 

Apply now and start a long and successful career within MANGO. Join our team! Help us to reach our goal: to be present in every city in the world.

Kontakt


careers.poland@mango.com

Informacje o marce

MANGO is an internationally famous multinational which designs, manufactures and markets women’s, men’s and children’s clothing and accessories. At present, MANGO has more than 15.000 employees, 2.200 of whom work at the Hangar Design Centre and at its Headquarters in Barcelona. However, beyond the statistics, it is made up a young and enthusiastic team, with an average age of 32 and 79% of which is female MANGO currently has more than 2.200 points of sale in 110 countries worldwide. The keys to our success can be summarised in three points: Concept, Team and Logistics System.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

- pracę w młodym kreatywnym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie
- profesjonalne wdrożenie
- stabilne zatrudnienie

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

 

Wymagania:


- optymizm, pracowitość i uczciwość
- komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- dyspozycyjność
- wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole
- doświadczenie w sprzedaży, najlepiej w sklepach w Galeriach Handlowych
- zorientowanie na Klienta i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań

Kontakt

Aplikacje prosimy wysyłać na adres esklep@arenart.pl

Prosimy o zawarcie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy).

Informacje o marce

ARENART FOREVER jest polską marką biżuterii. Nasz sklepy jubilerskie znajdują się w najlepszych Centrach Handlowych w Polsce. Zależy nam na stałym rozwoju, dlatego poszukujemy kreatywnych osób do pracy.

Ważna jest dla nas miła i rodzinna atmosfera pośród naszych pracowników oraz w relacjach z naszymi klientami. Dlatego oferujemy ciekawą pracę w zgranym zespole.