Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • pracę w młodym kreatywnym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie,
  • profesjonalne wdrożeni,
  • stabilne zatrudnienie.


Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

 

  • optymizm, pracowitość i uczciwość,
  • komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • dyspozycyjność,
  • wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole,
  • doświadczenie w sprzedaży, najlepiej w sklepach w Galeriach Handlowych,
  • zorientowanie na Klienta i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.



Kontakt

Aplikacje prosimy wysyłać na adres esklep@arenart.pl

 

Prosimy o zawarcie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy).

Informacje o marce

ARENART FOREVER jest polską marką biżuterii. Nasz sklepy jubilerskie znajdują się w najlepszych Centrach Handlowych w Polsce. Zależy nam na stałym rozwoju, dlatego poszukujemy kreatywnych osób do pracy.

Ważna jest dla nas miła i rodzinna atmosfera pośród naszych pracowników oraz w relacjach z naszymi klientami. Dlatego oferujemy ciekawą pracę w zgranym zespole.

Rodzaj umowy :
Umowa zlecenie
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w pełnym lub częściowym wymiarze godzin
  • elastyczny grafik
  • szkolenia


Obowiązki

 

  • profesjonalna sprzedaż produktów z oferty Butiku
  • dbanie o porządek i ekspozycję
  • udział w inwentaryzacjach

 

Wymagane kwalifikacje
  • zaangażowanie i predyspozycje do pracy z Klientami
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność
  • dyspozycyjność
  • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta – mile widziane
  • umiejętności manualne i zmysł artystyczny – mile widziane

 

 

Kontakt

CV prosimy przesyłać na adres praca@lilou.pl

 

CV kandydatów nie rozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 10 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

 

Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie na swoim CV klauzuli o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji”

 

Przypominamy natomiast i z całą mocą podkreślamy, w odniesieniu do licznych oszustw i fałszywych ogłoszeń o pracę, że żaden pracodawca, na żadnym etapie rekrutacji nie wymaga żadnych opłat oraz kserokopii dowodu osobistego.

Informacje o marce

Lilou proponuje kolekcje dla niej, dla niego i dla najmłodszych. Każdy element jest stworzony tak, by odzwierciedlał najpiękniejsze emocje. Charakterystyką i siłą marki jest personalizacja i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji.

Rodzaj umowy :

Umowa o pracę

Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • ciekawą pracę w młodym zespole,
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń,
  • możliwość rozwoju zawodowego,

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

 

  • dyspozycyjność (gotowość do pracy w weekendy)
  • uprzejmość oraz zorientowanie na klienta
  • otwartość i komunikatywność
  • kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole
  • sumienność i odpowiedzialność
  • kreatywność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży i w kontakcie z klientem

 

 

 

 

Kontakt

Wymagane dokumenty: CV, List motywacyjny.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Shoebox Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Józefowskiej 46/7, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Shoebox Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Józefowskiej 46/7. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Informacje o marce

Założona w 1996 roku sieć Office Shoes jest jednym z głównych sprzedawców markowego obuwia w Europie. Obecnie jest to ponad 100 sklepów w różnych miastach Europy. W Polsce mamy sklepy w 8 miastach: Gdyni, Gorzowie Wlkp., Kielcach, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu i Zielonej Górze. W naszych sklepach stacjonarnych jak również internetowym można znaleźć szeroki wachlarz znanych i cenionych marek obuwniczych z całego świata.

Rodzaj umowy :
Umowa zlecenie
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Do uzgodnienia
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

 

  • szkolenia produktowe, z zakresu kosmetologii i obsługi klienta,
  • rozwój i możliwość doskonalenia w branży kosmetycznej,
  • pracę w prestiżowej lokalizacji (Galeria Mokotów),
  • elastyczne godziny pracy,
  • rabaty produktowe.

Obowiązki

 

 

  • empatyczna i ekspercka obsługa Klienta, oparta na wiedzy z zakresu kosmetologii,
  • realizacja procesów sprzedażowych,
  • raportowanie i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,
  • dbałość o ekspozycję kosmetyków w oparciu o standardy firmy,
  • dbanie o wizerunek marki.



Wymagane kwalifikacje

 

 

  • doświadczenia w sprzedaży,
  • znajomości zasad realizacji sprzedaży, obsługi kasy fiskalnej lub systemów sprzedażowych,
  • znajomości języka angielskiego,
  • dyspozycyjności i elastyczności,
  • wysokiej kultury osobistej, pozytywnej energia i otwartości,
  • samodzielności i zorientowania na Klienta,
  • zamiłowania do świata beauty.

 

Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikuj

Informacje o marce

NUTRIDOME to sklep z kosmetykami, który wyróżnia ekspercka i empatyczna obsługa. Uważnie dobrane produkty, zweryfikowana jakość i dbałość o wyjątkowy design troskę o ciało i duszę stawia na pierwszym miejscu. Wsłuchując się w potrzeby Klienta dobieramy dla Niego najlepsze rozwiązania.

 

 

Rodzaj umowy :

umowę o pracę

na pełny etat lub pół etatu

Godziny :
do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Data :
od zaraz
Miejsce :
Punkt optyczny Twoje Soczewki zlokalizowany w C.H. Galeria Mokotów w Warszawie.
Profil

OFERUJEMY:

- przyjazną atmosferę i środowisko pracy;
- pracę w gronie inspirujących osób;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub opcjonalnie pół etatu;
- atrakcyjny system wynagrodzeń (stała podstawa + system premiowy);
- udział w ciekawych szkoleniach branżowych;
- przygotowanie merytoryczne pod kątem technik skutecznej sprzedaży;
- możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń zawodowych;
- wsparcie managera na każdym etapie zatrudnienia;
- rabaty pracownicze na asortyment sklepu;
- możliwość przystąpienia do programu benefitów sportowo -rekreacyjnych oraz prywatnej, bezpłatnej opieki medycznej.

* Kandydatom wyłonionym z procesu rekrutacji zapewniamy szkolenie, którego koszt spoczywa po stronie Pracodawcy.

Obowiązki

- aktywne nawiązywanie kontaktów z Klientem;
- bezpośrednia obsługa Klienta i profesjonalne doradztwo produktowe;
- podstawowe prace rachunkowe (fiskalizacja, raportowanie, wystawianie dowodów sprzedaży);
- dbałość o ekspozycję i nienaganny aspekt wizualny salonu;
- kreowanie profesjonalnego wizerunku sieci.

Wymagane kwalifikacje
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów oraz budowaniu długofalowych relacji z Klientem;
- doświadczenia w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze Klienta;
- pełnej dyspozycyjności (praca zmianowa, w tym także w weekendy);
- entuzjazmu i zaangażowania w wykonywane czynności;
- wysokiej kultury osobistej i nienagannej prezencji;
- umiejętności współpracy w zespole;
- orientacji na osiąganie celów;
- sprawnego poruszania się w środowisku internetowym i pakiecie MS Office;
- wykształcenia minimum średniego, mile widziane wykształcenie kierunkowe.
Kontakt


Zainteresowane Osoby prosimy o przesłanie CV na adres praca@twojesoczewki.com lub dostarczenie CV osobiście do punktu Twoje Soczewki w Galerii Mokotów.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji prowadzonej przez Avenir Medical Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Siechnicach.”

„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Avenir Medical Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Siechnicach.”

CV nie zawierające Klauzul nie mogą być uwzględnione.

Szczegóły odnośnie przysługujących praw zajdziesz tutaj:
http://avenirmed.com/Klazula_informacyjna_dla_kandydatow_do_pracy.pdf

Informacje o marce

Ogólnopolska sieć salonów optycznych Twoje Soczewki należąca do Grupy Avenir Medical Poland.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę / umowa zlecenie
Godziny :
do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
od zaraz
Miejsce :
Galeria Mokotów
Profil

Oferujemy:

•Pracę w młodym zespole i miłej atmosferze
•Umowę zlecenie/o pracę w zależności od potrzeb
•Pracę w systemie zmianowym również w weekendy
•Realną możliwość rozwoju
•Szkolenia produktowe z kuchni tajskiej
•Opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie po 3 miesiącach

Obowiązki

•Aktywna obsługa klienta
•Obsługa kasy fiskalnej
•Przygotowywanie potraw zgodnie z obowiązującymi standardami,
•Drobne prace porządkowe na swoim stanowisku pracy

Wymagane kwalifikacje
•Aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych
•Komunikatywność
•Pozytywna energia
Kontakt

CV prosimy wysyłać na adres: biuro@thaiwok.pl

Jeżeli jesteś zaangażowaną osobą z pozytywnym nastawieniem, lubiącą pracę w młodym zespole to zapraszamy właśnie do nas!
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Informacje o marce

Thai Wok to kuchnia tajska – oparta na świeżych, oryginalnych, zdrowych produktach i aromatycznych, egzotycznych przyprawach. O najwyższą jakość serwowanych potraw i niepowtarzalność receptur dbają kucharze z Azji. Wiele dań jest zjawiskowo przygotowywanych na oczach klientów. Restauracje Thai Wok funkcjonują w Polsce od 10 lat. Aktualnie posiadamy 18 restauracji własnych i 1 franczyzową.